Bara några dagar kvar..

Helgen gick väldigt snabbt.. Ricke, Johanna, Robban och Sofie var över och gjorde mig sällskap då mor och far var på resande fot. De kom på torsdagskvällen och stannade till söndag lunch. Fredagen var det halvdag på jobbet vilken var jävla skönt om man får säga så. På kvällen blev det taco mys med verkligen ALLA tillbehör som fanns. På lördagen kom älsklingen upp. Lite vedklyvning fanns på schemat och sedan var alla fruktansvärt trötta så vi somnade i princip en hög. Därefter bar det av till Kosta Outlet, julmarknad och allt ju. Jag hittade ett par apsnygga LEE braxor och ett par skor som jag tvekade på. Andreas och jag tog även en runda till graven där mina kära farföräldrar vilar. På kvällen åt vi en gudomlig stek (om man får säga det själv då man vad kocken) och krocketter med bea sås. MUMS.. Sen övertalade Sofie oss att vi skulle se "Så mycket bättre" på 4:an vilket jag var lite lagom intresserad av. Men där fick jag, så jävla roligt och trevligt programm. Kändisar som tolkar varandras låtar. Denna var det Petters låtar som skulle bli tolkade. Tänk dig Lasse Berghagen dra av en Petter-låt. Inte ofta man får se det.

Söndagen var mest slapp, jag och Johanna åkte till Kosta igen och köpte skorna jag dagen innan hade tvekat på. Men nu ångrar jag inte det :) Ja men det var väl helgen.
Jo just det, mamma och pappa kom hem och mamma hade lurat i mig att det var fars dag så jag stack ner till Emmaboda och köpte god mat, fixade förrätt och efterrätt och köpte trisslotter. När vi väl gått och satt oss i soffan för kvällen så kommer en Dressman reklam och berättar för oss att det inte alls var farsdag utan det är nästa söndag. Jävla mamma som luras så. Nåväl, gott var det i vilket fall.

På onsdag är min sista arbetsdag och jag ser faktiskt fram emot det. Vill kunna se på livet med andra ögon och reda ut om det värkligen är jag att sitta på kontor. Mmmm det är en bra fråga. På torsdag blir det arbetsförmedlingen och sedan ner till Andreas som är i malmö för att operera ögonen så jag ska ta hand om honom i helgen då han inte får öppna ögonen på 24 timmar.

Nähä det var väl typ det, bilder på inköpen kommer när jag har fått tillbaka min iphone punkt slut.


Över och ut.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0