Finally...

Äntligen har vi bokat London 1-4 december. Agge och jag åker samtidigt som min käre bror och hans flickvän. Detta kommer att bli helt fucking underbart. Läntar så jävla mycket. Ser fram emot att få flyga första gången, faktiskt, trots alla hemska historier man hört :P tänkte att det kanske passade sig med en snygg flagga här men ärligt talat så hittade jag faktiskt ingen. Eller så är det bara för många att välja mellan. Men känner lite att denna resan kommer att vara en stor del av mitt fortsatta liv. Känner det på mig. Ja nu går det frammåt. Var på arbetsförmedlingen idag också, slutar ju inte förrän den 10:e men tänkte göra allt det "svåra" nu så slapp man ta det sen. Har även fått en handläggar tid så detta kommer nog att gå bra ska ni se. För hoppningsvis så går jag inte allt för länge utan jobb. Men det vet man ju inte, klart man vill ha jobb men vill ju kunna åka iväg på min resa också. Kommer det ett jobb som jag vill ha så får jag ju helt klart ta det. Men det gör det nog inte. Men man ska aldrig säga aldrig....

Ja det var väl det. Sitter just nu och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan käka napoleonbakelse och sedan en dundermiddag a'la mamma :)

bjussar på denna nu när fotbollen är igång och allt. foto: Stina Johansson


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0