Nu är både jag och min mobil hemma i Emmaboda igen...

I söndags kom jag hem till skogen igen efter ett par dagar i Karlskrona med min älskade Andreas. Torsdag kväll kom snäckan hem halvt blind, stackarn. Men han visste vad han gav sig in på. Fredagen blev lugn hemma, hänga upp de nya gardinerna som jag hade köpt. Blev jättebra i sovrummet. Vi bytte även badrummsskåpet och satte dit en ny lampa. Blev väldigt bra det också. Lördagen blev en runda på stan med Atta och Emma, Andreas vänner, hittade lite kläder. Ska lägga upp dem nästa inlägg tänkte jag. Har ju lite inköp som ska läggas in som inte är gjort. På kvällen bar det av för att träffa släkten och fira Andreas kusiner som fyllde 12. Grattis Alma och Matilda!! Sen efter bar det hem igen för en kväll med Sofie och Fredrik. Ååååh vad jag tycker om er ni är så jävla härliga! Och grattis till vinsterna i helgen!!

På söndagen degade vi tills jag skulle åka till träningen, vilken vi inte ska prata om då jag vred knät igen. Damn it! Sen hem till gården och lyckliga hundar. I går, måndag, blev det en runda in till stan för att träffa min handledare på arbetsförmedlingen och sen hämta min mobil!!!! Äntligen är den hemma igen. Så jävla gutt altså.. Har uppgraderat programmvaran till 4an, får nog allt säga att det är snyggt altså :) trots att jag bara har den första modellen. Där fick jag för att jag ville ha en snabbt, väntade jag några månader så hade jag haft 3Gs istället. Men så är livet.

Nu ligger jag i sängen, har bara varit hemma idag och plockat med tvätten på rummet. Behövdes kan jag ju säga. Så nu ser det helt ok ut. Ligger här och väntar på att mamma ska ropa och säga att maten är klar. Luktar ända hit, mums. Spagetti och köttfärssås skulle det bli tror jag. I vilket fall så luktar det fruktansvärt gott. :D

Idag är det två veckor kvar till avfärd mot London. Ni anar inte vad jag längtar altså!! Helt fantastiskt ska det bli. Men först är det baskurs i morgon. Klippning på torsdag och häng med Agge. Lördag är det årsfest och helt plötsligt har denna veckan också gått. :)

ja det var en liten uppdatering. lägger upp bilder lite senare.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0