En helg med lite kärlek, frisk luft och fysisk ansträning..

I fredags åkte jag till Karlskrona. Stannade till hos min kära vän Angelica Gustavsson. Alltid jävla trevligt när vi drabbar samman om man säger så. Lite cola och häng i köket med en av värdelns största katter, Ludde. Men han är söt ändå.. Sedan bar det av mot Karlskrona och Andreas, lite tacos och A-team avslutade kvällen. Var dödstrött! På lördagen åkte vi upp till Emmaboda igen för en helg i skogen. När vi kom upp så stack (läs smet) Andreas ut och fiskade när vi andra vandrade ut i skogen för ett pass skogsarbete. Ett pass blev två, avskillda med lite korvgrillning, och helt plötsligt var klockan fyra och vi hade vart ute i sex timmar i skogen. Både kropp och själ var helt förstörda efteråt och man var verkligen trött. Ni vet så där skönt trött, då man vet att man gjort något bra. Middagen innehöll en förrätts macka och sedan schnitzel med pommes och bea. Den satt verkligen där den skulle. Långt långt långt ner i magen som en stor klump. I dag drog min fantastiska pojkvän upp mig vid 9 (trodde vi) för att äta frukost. När vi satt oss kom mamma ner och frågade om vi visste vad klockan var och sa att klockan var egentligen 8 eftersom det nu var vintertid. Nämnas bör att Andreas försökte få upp mig redan vid 8 eller ja klockan 7 enligt den nya vintertiden. Om han hade lyckats med det så hade jag inte varit så vänlig när jag fått reda på vad klockan egentligen var. I vilket fall så blev det ett pass på två timmar i skogen med pappa och sedan lite fika och sen käk för att sedan åka vidare till en två timmars träning. Den gick väl ärligt talat sådär. Kände av knät lite väl mycket men det var väl för att jag tyckte att jag kunde satsa mer idag än förra gången. Är tyvärr lite väl korkad för att veta mitt eget bästa om man säger så. Jo förresten, var äldst idag. Inte ens Sara K var med som är typ 4 månader äldre. Så ja jag var gammeltanten idag STABILT! Nåväl det kan man väl ta. I morgon är min näst sita måndag på jobbet. Känns helt okej faktiskt. Det är bara ett nytt steg i mitt liv.


Nu ska jag ner och titta lite till på tv innan det blir sängen.
Sov så sött alla..


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0