Ansiktsbehandling..

Ja det var ju en upplevelse. Fruktansvärt skönt när någon sakta smeker en i ansiktet. Varma handukar. Krämer hit krämer dit. Ånga. Men portömningen var nog det värsta ever. Man vet ju själv hur ont det gör, och nu gör någon det åt dig. I hela ansiktet. Eller de hon ser. Och man ser inte så jävla kul ut när man kommer där ifrån heller. Man känner sig äcklig när man kommer dit. Fräsh tills man ser sig i spegeln och ser hur i helvete man ser ut. Helt illröd och flammig i ansiktet. Det ömmar och svider lite överallt. Min näsa har inte hämtat sig än. Känns som man har fått en eller två bollar för mycket på den. Ush... ONT.

Men som min kära plågoande och jag var överrens om var att vill man vara fin så får man lida pin. Som sagt, känns så mycket bättre i ansiktet. Är rädd för att det nu kommer att pluppa upp en massa finnar då jag peppar peppar är skonad från att ha finnar. Kommer typ en st per månad eller nåt.

Nu ligger jag i sängen, med min onda nacke, laptopen i knät, musik i bakgrunden och film på tvn. Ush vad jag är expert på att ha allt för mycket igång samtidigt. Nåväl, spela roll.

Är på lite bättre humör såhär på kvällningen. Jag vet varför och känner du mig så vet du också varför.

Hittade för övrigt en parfym som SKA inhandlas. Avril Lavigne Wild Rose, tror den skulle uppskattas av fröken. Men ska väl ta och lukta lite på den först. Men den verkar lukta himmelsk.. Så den ska kollas på. I morgon eller på fredag.

I morgon ska för övrigt jag och kära lillebror kolla på en lägenhet. En 2a, jah tycker att jag kan få bo i ett av rummen. Men då skrattade han bara. Men han har sagt att soffan är min när jag vill. Sällt av honom tycker jag!

Nä om man skulle fokusera på filmen? Hmm.. tåls att tänka på ;)




All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0