En skvätt sjuk..

Ska inte påstå att jag är på vippen att trilla av pinn, för så är det definitivt inte men känner att halsen har mått bättre. Så idag blir det till att kurera sig och försöka bli frisk till helgen. Jag hatar att vara sjuk! Man kan ju inte träna eller något. Jag hatar det. Fast jag tänkte passa på och rensa min spotifylista "stared" såg nyss att det är 1089 låtar alltså ca 2 dygn. Känns lite i överkant faktiskt, kommer låtar ibland som jag inte ens visste att jag hade på den listan. Så nu hugger vi in. Målet är att få bort minst 89 st så man kommer ner på 1000 låtar i alla fall. Gud vilket spännande liv jag har haha.. Men fan vad mycket skit jag har!

några tips:
Radical Face – Wrapped In Piano Strings
The Red Jumpsuit Apparatus – Your Guardian Angel
Secondhand Serenade – Fall For You
Tegan And Sara – Back In Your Head
Casey Abrams – Nobody's Song
Robyn – Should Have Known
Anna Nalick – Breathe (2 AM)
The Afters – Beautiful Love (Theme from "8th & Ocean")
Johnny Cash – Hurt

Ja som ni ser så finns det mycket konstigt på min lista..

Äh vi drar till med en Michael också...
Michael Jackson – You Are Not Alone - Single Version


Nä nu dyker jag in i musikens värld.



All yours
Erika




Kommentarer
Postat av: Thessan

Tack så jättemycket för din fina kommentar :)



Bra musiksmak har du också. Har du lyssnat på Tegan And Sara - soil? En alldeles för kort men underbar låt :)

2011-08-11 @ 12:42:00
URL: http://theresepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0