Everyone wants a piece of me this week…

Vad fan hände där?

Dött några veckor och denna veckan vill alla ses. Måndag: Petra, Tisdag: Erica, Onsdag: Agge, Torsdag: Jessika.

Hallå?

Nä men det är askul att göra något faktiskt. Undra vem som ska med nästa vecka och sätta sprätt på lönen? Hittade två par skor idag som är ett måste i höst. Ingen idé att försöka tala mig ur det hela. Dom ska hem till mig. Punkt. Slut. Men har ändå inte hittat den skon jag verkligen vill ha så i höst blir det bara kilklack, inga lågskor. Synd.

Nähä om mitt sällskap kan komma hem från promenaden med hundarna så vi kan sätta igång filmen som de hade köpt. Gjorde mastodontdippen till mig, en sån vitlöksdipps påse från OLW samt drygt 5 vitlöksklyftor i dippen. Mums säger Erika..


Nä, är det någon som vill leka nästa vecka så säg till. Jag vill att veckorna ska gå fort just nu. Eller ska jag krypa ner i Jessikas resväska och vara förkläde för henne och Patrik i Turkiet? Vad tror ni om det?

I morgon torsdag = T R Ä N I N G! = cykling för Erika, men fan gör ju något i alla fall. Eller hur??





All yours
Erika

Kommentarer
Postat av: Erica

I Will ;)

2011-08-17 @ 22:49:27
URL: http://ericagust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0