Gamnacke?

Haha.. ja jag är nog den klantigaste i hela världen men jag lyckades sträcka nacken idag. Jag böjde huvudet lite väl långt och lite väl snabbt framåt och det bara högg till i nacken. Underbart!

Dagen annars har väl gått hyffsat fort. Lite häng med Petra, som flyttar på torsdag så blir lunch i morgon med henne. En farväl lunch.. Träningen gick sådär alltså, ont i nacken som sagt. Så det var lite svårt att vrida på huvudet. Och så var det så jävla kallt med så som sagt nacken mådde inte så bra.

Nä, det var väl det kanske.

Tackar mina hjärtan för sitt stöd och är glad att de söker stöd hos mig. Det är fantastiskt att ni vill förtro er till mig. Hoppas att jag hjälper lite i alla fall :)

Kul att du har hittat hem faktiskt... Har nog saknat en skvätt..



Nä, nu ska jag bara ligga under tjockaste filten i världshistorien och bara njuta av värmen.



All Yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0