Hittade ändå några jackor..

Kom ju på att jag nog behöver mig en höstjacka då det inte riktigt är dags att ta fram min älskade Elvine jacka än. Den får väl i alla fall vänta till i november kan jag tycka.
Så hittade dessa på HM's sida, vad tycker ni?



Denna är ju en väldigt enkel och snygg jacka men ändå snygg med detaljer.


Denna tycker jag faktiskt är jävla snygg, men ändå ful. Vad tycker du?

En snygg fodrad kavaj kan man ju också ha.



Ja vad tycker ni? Finns ju en hel djungel med jackor. Och dessa är bara 3 av dem. Men något liknande ska jag nog ha i alla fall. Inga långa kappor för lilla Erika, inte i år i alla fall!


All yours
Erika








Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Både första och tredje skrek Eriiikaaa. Hörde du det?

2011-08-14 @ 12:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0