Jag är nog trots allt en skvätt trött..

.. men jag tar mig ändå tid att blogga lite. Ja mitt liv är ju inte så fantastiskt egentligen. Satte precis igång Batman Begins, Jimmy sa att den gick på 5an men har ju inte kanaler i sovrummet så det blev på dvd istället. Och vem klagar? Slipper ju reklamen ;)

Dagen i sig gick fort ändå. Frukost och sen lite fika. En promenad med Ricke och Johanna och lillhunden. Vädret var fantastiskt och jag kunde utan några problem gå i linne. Säkert sista sommardagen.
Där efter blev det lunch och sedan in till jobbet en runda för att bara breefa chefen på vad som händer. Sen var det match. Jag börjar faktiskt tröttna på att aldrig veta vilken position jag ska ha när jag kommer till samlingarna. De senaste matcherna har jag vart innermitt och tycker att jag har varit förträffligt bra. Men idag hamnade jag på vänsterflanken. Va fan? Så nu blir det ett snack med Mats. Först och främst så vill jag ha en plats. Alla utom jag är säkra på sina plaser. Annie och Sara är innermitt. Frida är forward. Malin och Lollo är mittbackar, emelie och ellen varsin ytterback. Visst sen är yttrarna lite tveksamma så det är väl där han sätter oss andra. Nä ett snack med mats. Det är tvunget. Om han inte vill ha mig på någon speciell plats så får han i alla fall säga någon dag innan vilken position jag kommer ha. För detta funkar inte. Som sagt, jag kom dit i tron av om att jag ska vara innermitt. Är mentalt inställd på det och så blir jag satt på en ytter där det är helt andra uppgifter.

Nåväl...

Nu sova. Jag är trött.

God natt

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0