Låt mig bli frisk istället..

Min hals alltså. Jag vet att det är risk att jag är för jävla tjatig om min hals men det är inte så jävla kul att vara sjuk faktiskt. Inte alls.. I morgon vankas det match och då måste jag vara fit for fight oavsätt. Så har hinkat i mig the hela (läs senaste timmen) kvällen för att mildra min lilla hals. Så i natt kommer jag säkert vakna tusen gånger för att jag måste på toa haha... Nåväl nåväl.. Allt jävla rännande ute idag och jobbande fysiskt ute i höstvädret var kanske inte det bästa för halsen, men man måste ju ställa upp lite. Men i morgon blir det sängen ända tills jag ska på samling kanske någon liten runda ut i trädgården för att röra på mig och få frisk luft. Eller ska man bara öppna sovrumsfönstret och gå fram och tillbaka några gånger och sedan lägga mig igen? Ja vi får se helt enkelt.

Denna helgen är för övrigt Ricke (bror), hans dam Johanna och Robban (bror) här. Skulle kanske ha hittat på något men det får väl bli i morgon om jag inte väljer att ligga i sängen då. I veckan kommer Sofie aka Robbans dam och hälsar på. It will be nice :) nähä ni nu blir det krypa ner i min alldeles för stora och ensamma säng och titta på film.

Snälla låt helgerna gå fort. Vi vet vad vi väntar på, låt dem gå fort.

Ska nog förresten försöka hitta en snygg höstjacka denna veckan. Vad tror vi om det? Några tips?
Och självklart lite underkläder, är nästan lite smått beroende haha...


Natti natti hjärtan...


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0