Matchdag..

Är sugen på att lira. Inget snack om det. Men min kropp säger helvete heller. Fast brukar jag lyssna på den annars? Nä, nu laddar vid. Samling 16.00 matchstart 17.00.

För övrigt var natten jävla lång. Varvade fina drömmar med jävligt jobbiga sådana. Kan man inte bara få ligga och njuta av att ha en lugn och fin dröm. Helst ingen alls för då sover man ju nästan som bäst. Men de senaste fina gillar vi. Låt veckorna gå fort nu. Jag kan känna att jag är värd det. Värd lite medgång.

Blir förövrigt mer och mer sugen på Linköping. Låt det ske. Eller ja, det ända som sätter stop i hjulen är ju jag. Men fan, chansar man inte så vinner man inte. Eller hur?


Nu kör vi. Tagga tagga brudar!


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0