Men det är ju bara så det är.

Jag lever gott folk. Tro det eller ej! Veckorna har bara rullat på snabbt som uti helvete faktiskt.
Jag vet inte vill ni veta lite om mina helger eller? Nämnde ju hur mycket jag har vart iväg ju, kan dra en kort version av allt kanske?!

Första helgen i Helsingborg (datum hmm början av juli??) var en lugn och skön sådan. Häng med storebror och hans dam och bara njuta av livet. Skönt att komma iväg en runda och få distans till livet. Helgen där efter åkte jag och min kära kusin Catharina till Gbg där vi hade tillgång till vår mosters lägenhet över helgen. Vi såg till att hinna träffa min efterlängtade vän Daniel och vi hann även gå på Liseberg, dra på stan och bara allmänt slappa. Vi tog dagen som den kom och bara njöt av att inte ha något planerat. Helgen därpå var jag bara hemma, har för mig att lillebror och hans dam var här då. Helgen därpå fyllde damen 24 år. Hej och hå vad gammal jag börjar bli. :)
Då var det åter igen dags för Erika och Catharina att åka på äventyr, denna gång till Nyköping. Plockade henne i Linköping och därefter bar det av mot Nyköping och herr Rickard. Där blev jag kvar hela helgen medan Catha åkte vidare till Eskilstuna. Vi hade ganska mycket för oss den helgen, var på street race (va fan hände där???), bio, fest och filmkväll med vänner. Ja vi klarade väl av det mesta tror jag. En fantastiskt trevlig helg på alla sätt. Helgen därpå, alltså den som nyss var, blev det Helsingborg återigen. Denna gång för att tillbringa lite ensamtid i en tom lägenhet men fick sällskap av brors flickväns söta kompis Tamara. Kom ner på fredagen och på aftonen blev det en härlig utgång. Hade verkligen askul, synd bara att hennes ex raggade öppet på mig när hon satt bredvid. Inte coolt. Gå och dra något gammalt över dig säger jag bara. Lördagen blev lite konstig ändå, körde ner Tamara och Emelie till Malmö, tanken var att åka vidare ner till Trelleborg till Rickard och hans polare som var på cup, men ångrade mig och åkte tillbaka till Helsingborg och åt lunch med lillebror och hans dam som hade kommit ner från Halmstad. Efter en trevlig lunch med lite shopping på Väla åkte bilen igen söder ut mot nu Trelleborg. Kom lagom till deras match och de vann, asgutt att få se en vinst, så man slapp en massa griniga killar i 4 timmar till nästa match. Efter matchen hängde vi på hotellet och gick ut  på "stan" och käkade lite. SIsta matchen blev ju självklart inställd så då styrde Erika bilen hemåt för en utgång i Helsingborg, men var fruktansvärt trött så det blev inte mycket med det utan det blev en mysig kväll hemma istället.

Ja, det var väl en månads händelser typ, hade kunnat säga så mycket mer men varken orkar eller vill skriva mer.
Jag mår i alla fall fruktansvärt bra kan jag tycka. I morgon är det utgång med tjejerna i laget. Ska bli fantastiskt kul, förra gången var ju så fruktansvärt lyckad! Så nu sätter vi ribban högre och kör all in babes!

Ja men det är väl det typ. Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen. Nu vet ni att jag lever och att jag har det fantastiskt bra!


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0