Nej men hallå det är ju måndag..

Sitter nu i sängen och ska väl snart gå ner och hjälpa mamma med de 6 kg kantareller som de plockade igår. Galna är de! Idag väntar Kalmar och fröken Petra Hägg. Hon ska bara få för sig att vakna. Jävla slacker ;) Men det ska bli awsome att se henne igen. Är mindre nöjd med att hon snart sticker hem till Jönköping igen. Nope det gillar vi inte alls fast snart flyttar jag ju närmre så då kan vi hänga lite oftare. Ganska sjukt ändå, Petra och jag, vi har ju alltid vart vänner och jag har älskat hennes stil. Hon är lite som en mindre jag, hon är ju trots allt 5 år yngre. Och efter nyår, när jag blev singel och behövde stöd. Så tog jag upp kontakten med henne igen, som vi tappat när hon flyttade till Jönköping, och sen dess har hon varit min högra hand. Du anar inte vad tacksam jag är för det hjärtat! Du var en aning brutal och ärlig. Jag hatade det och du tröttnade på mina samtal där jag växlade ilska med tårar. Men du fanns kvar trots allt. Det kommer bli tomt när du åker igen, jag vet det mer än väl, fick ju känna på det när du åkte till Turkiet i en vecka. Jag trodde jag skulle avlida. Men det är väl det man har telefon till eller hur? För att hålla kontakten! Det ska bli trevligt som fan att se damen idag igen, eftersom hon var ute och flängde en massa förra veckan. Förväntar mig att få en uppdatering som heter duga ;)

Senare ikväll kommer Sofie hit, ska blir trevligt tycker jag. I morgon är det en eftermiddag med Erica och sedan träning. Onsdag jobb och häng med Agge. Någon annan som vill passa på att få lite Erika tid så hör av er. Blir nog för övrigt Helsingborg en runda i helgen också. Men får bli en kort visit eftersom det är match på söndag. Och den är tydligen borta mot Vissefjärda vilket passar mig utmärkt. Är ju typ en mil härifrån så man slipper åka först 6 mil till samling och sen vidare någon annanstans. Nä det blir bra det.

Kom för övrigt på att jag nog inte behöver någon höstjacka trots allt. Har ju min Hilfiger jacka kom jag ju på igår. Den är lagom tjock och lite tajt så kan inte ha allt för tjocka tröjor under så det blir en perfekt höstjacka. Duktigt nöjd är jag. Så det blir väl till att lägga dom pengarna på några snygga höst skor istället :)


Nä nu får jag väl gå ner och göra mami sällskap trots allt. Petra för helvete vakna!!!!



All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0