Sliten är bara förnamnet..

Jag tycker det är fruktansvärt konstigt att man alltid ska må som om man vore typ bakfull dagen efter man har spelat match. Är det för att man dricker/äter för lite under dagen? Ja vad fan vet jag? Jag ser det i vilket fall som ett tecken på att jag har jobbat skiten ur mig. Vilket jag tydligen gjorde igår.
Vi vann med 9-0 tydligen, trodde det var 7 eller kanske 8-0 men jag hade ju fel. Vi spelade fin boll och jag gjorde mål. Wohoooo.... Det händer ju inte allt för ofta faktiskt. Fick två nya smeknamn "Duracellkaninen" och "Krigarn" men gillar fan "Kaparn" mer haha...

Går dagen var chill i allmänhet. En liten runda på jobbet och lunch med Caroline och Camilla på Cubus. Kul att se dem igen, saknar dem nästan lite om jag ska vara ärlig. Så härliga människor. Camilla ska ju tyvärr, eller tyvärr och tyvärr beror ju på hur man ser det från min eller hennes synpunkter, till Göteborg om några veckor för att börja plugga. Men vad har man inte fb för om inte för att hålla kontakten med vänner och bekanta eller hur?

I morgon är det träning igen och Rix FM festival därefter. Vet inte riktigt om jag kommer att gå på den eller ej. Men på fredag är det Veronica Maggio på Stortorget så får väl ta mig in kan jag tycka. Planen var att försöka få med Johanna men hon är osäker på om hon hinner upp eller ej. Hade också planerat att vi skulle dra vidare till Harrys där Jesper, min gamla klasskompis från högstadiet, och hans band spelar senare. Vi får se hur det går tillslut, det är ju bara onsdag.

Det var väl det för idag, eller i alla fall för nu.

Erika är glad och lycklig och det känns som att det rullar åt rätt riktning. Skönt.


All Yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0