Sol och 22 grader vem hade kunnat tro det?

Det var exakt vad det var idag. Vad hände där är min fråga! Fast, jag klagar inte. Definitivt inte.

Dagen började att jag vaknade innan klockan skulle ringa vid 8, den ni.. Haha..
Det blev en skvätt jobb och sedan vidare ut till Agge och plockade henne för lite strosande i butiker innan träningen. Det blev inget shoppande bara chill på stan. Där efter blev det en timmes träning. Trött som fan är jag nu då jag inte har tränat på en vecka. Men nu är det bara på det igen för på torsdag blir det varken träning eller match för min del. Lårhelvetet är inte på min sida. Några tips om vad man ska göra med det?

Herrarnas match ska vi inte prata om, för den är verkligen inget att prata om. Ingen rolig fotboll så jag och tjejerna roade oss själva med helt jävla störda konversationer. Folk undrade nog vart vi hade rymt ifrån. Men det bjuder vi på.

Kom igen tiden, ticka!


Tjobre


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0