En dag som denna..

Mår inte alls hundra idag. Typ kallsvettas och mår illa, hade en skvätt feber i morse men den försvann. Kan tänka mig att jag inte har ätit tillräckligt bara. Så det löser sig när jag fått i mig lite mat. Robban kommer väl hem om ett tag och då ska vi laga mat. Som sagt, allt löser sig.

Dom här ska för övrigt hitta hem till mig på fredag tänkte jag mig. Vad tror ni? Hade som sagt tänkt mig att hitta ett par snygga lågskor till hösten också men det hittade jag inte så det blir några centimeter över jorden denna höst. Jag klagar inte alls. Gör du?




Det ända jag vill egentligen, är att veckorna ska gå fortare än fortast. Att fotbollen kommer och går och att veckorna rinner. Det är det jag verkligen vill. Och att jag får ut något vettigt från samtalet jag ska ha med kunskapsnavet i morgon. Haha... I morgon blir det för övrigt häng med Agge. Det gillas alltid! Sen träning och efter oss spelar herrlaget så tänkte nog stanna kvar och kika om någon annan av tjejerna också hade den planen.

Ush vad jag mår kasst idag. Orkar ingenting. Ge mig lite energi tack.




All yours
Erika



Kommentarer
Postat av: Erica

Här kommer lite energii och massa kärlek!

Bli frisk nu så vi kan sätta sprätt på lönen på torsdag ;)

2011-08-23 @ 10:28:27
URL: http://ericagust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0