Jag har verkligen väldigt mycket musik på min lista..

Denna dök upp bara sådär, vilken vacker röst hon har. Den är så mjuk och bara värmer ens hjärta. Hon är inte mycket för ögat, men åh vilken röst...


Och denna är ett annat exempel...

Och denna, det finns mycket olika saker på min lista.
Vilket är skönt, man vet aldrig vad som dyker upp.

I vilket fall, så lägger jag mig nu med ett leende.
Hjärnan har verkligen sparkat idag. Fråga bara min kära vän Agge, som har fått stå ut med alla mina grubblerier. Det var verkligen stört, tack för att du stod ut med mig. Hade nästan kunnat förvänta mig en käftsmäll ett tag men behövde få bolla lite. Du vet att jag är dig evigt tacksam! En dag ska jag hitta en bild på damen och mig för att visa hur länge vi har haft varandra. Du är verkligen klippan i varje storm som jag går igenom. Tack!

Som sagt, leendet. Amazing.. Att folk kan få en så lycklig. Om du bara visste vad du gör mig glad varje dag, trots att du kan vara en liten fitta ibland ;)


nu kastar jag också in handuken, kanske kan vakna vid 8 snåret i morgon också? Vad tror ni? :)


massa natti natti pussar


All yours
Erika



åh, det kom en låt till. Och denna mina vänner, det är en låt som ni absolut inte kunde tro fanns på min lista. Men ack vad jag älskar den, man blir lugn ända in i själen. Lyssna och njut... Denna är för dig farmor, du har lärt mig ett och annat trots allt! Alla timmar med klassiskt på P2, dom gav mig ändå något tydligen..


natti natti hjärtan

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0