Do you have what it takes...?

Då var det sista helgen innan jul.
Fredagen innebar jobb. Fick även besök i butiken så vi smet iväg på en liten fika. Mycket mycket trevligt. Tack Martina, Rasim och Khalid för sällskapet! Lite tagen på sängen men glatt överraskad!

Lördagen var ledig och eftermiddagen spenderades på stan i tron om att paket skulle införskaffas men icke sa nicke. Inget sug efter att köpa klappar. Så vi åkte hem till Agge med en tallrik i näven och lite gott införskaffat för kvällen. Tyvärr var jag väl lagom rolig, chattade ju med fjanten Winell samtidigt, ja vadå? Han behövde ju sällskap, Fanny jobbade ju!! I vilket fall, osocial! Men det är ju det som är sjukt skönt med den damen. Man behöver inte vara social. Man kan bara sitta och inte säga något på flera timmar om man inte känner för det. I love it!

Idag söndag har det vart jobb på schemat. Som vanligt en helt jävla galen dag i butiken!! Hann även in en runda på kontoret. Busy busy girl... När jag kom hem så levererades det en pizza från Viktoria. En halv Hawaii blev min middag. Fy fan vad den satt bra ska jag säga er gott folk! Med vitlökssås... MUMS! (men börjar nog fan bli hungrig nu! :( hua... )

I morgon var det tanken att man skulle vart ledig och åkt ner till Sofie. Men då det vankas leverans på diverse håll och lite sjukdomar så kommer jag att infinna mig i den andra butiken på Giraffen mellan 12-19.30 i morgon. Ska bli sjukt kul att jobba med de andra galningarna som man inte brukar se allt för mycket av tyvärr.

Ja det är ju så veckan kommer att se ut helt enkelt. JOBB! Klagar inte. Definitivt inte!!



Ja så ser den ut i all sin prakt!

Slänger nog in kontoret innan jobbet på fredag också. Sen är det ju två dagars ledighet då det är jul. Snön har ju börjat komma här nere/uppe. Vilket jag faktiskt inte tycker om. Jag är antivinter detta år. Sjukt mycket antivinter!

Längtar tillbaka till sommaren och allt vad den gav! Värme! Vänner! Resor! Åååh längtar tillbaka något sjukt! Gör inte du det? Om hur vi satt i min bil mer än vi var hemma den där helgen?


Nästa gång ni hör från mig är det nog ta mig fan jul! Vem vet?!

Ja just det. Ny header. Tycks?



All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0