I want a ticket to anywhere..

God afton älskade vänner...

Ja, igår var det ju då dags för bowling med laget. Men först tacobuffé. Den uppfyllde väl förväntningen men inte mer än så. Bowlingen gick självklart über bra. Drygt 250 på två omgångar så ja jag är nöjd! När vi hade bowlat klart så stack de flesta men vi var några som satt kvar och umgicks, mycket trevligt må jag säga. Vi fick även sällskap av ett annat bowlinggäng vilket uppskattades från båda sidor. Stackare, de var såå kassa, kan ju bero på alkoholhalten de hade i kroppen. Haha… Och självklart så satt jag och kaxade mig över att jag hade spelat så bra innan så fick gå upp och spela åt en av dem. Självklart satte jag första i rännan och sedan lyckades jag få ner en. Inte alls pinsamt!

Efter det var det att styra bilen hemåt då det vankades jobb på söndagen. Hittade för övrigt en ny andra tränare men kommentaren från Mia och Sara var helt enkelt "vi behöver en tjock skallig gubbe, inte en snygg ung sak" haha... Va fan liksom..

Självklart sov jag som en stock. När jag skulle ta mig in genom porten till jobbet så kom jag inte in. Vadå en aning panik? Provade tusentals gånger (läs kanske fem gånger) och blev till slut frustrerad så jag ringde Stina, aka ers höghet, och frågade om de hade bytt kod. Men när jag väl hade henne i luren så lyckades jag ju så klart. WTF säger jag bara. Dagen på jobbet var lugn som fan, eller klart det var en massa folk, men det var inte kaotiskt. En sak som är säker är att tjejerna får jävla kul i morgon när de kommer dit, allt är typ slut och det behövs byggas om så jävla mycket! Sen kommer ju leveransen nästa fredag så på onsdag ska vi börja förbereda för den så det känns onödigt att bygga om redan i morgon men vi måste ju.

Veckan för övrigt innebär självklart jobb. Tisdag är jag ledig så då är en eftermiddag med Jessan inbokad. Planen var väl att försöka få hjälp med julklapparna tror jag för det kommer inte bli mindre jobb i butiken nu när det börjar närma sig. Samt att jag ska köpa en massa grejer till mig :D Ett måste, behöver nya skor och nya jeans! I morgon väntar vi spänt på ett telefonsamtal, onsdag träning och torsdag är det bio med Caroline. Ja och på fredag kommer bror och Johanna hit och är här till på söndag. Söndag är det julbord med tjejerna. Ja veckan är bokad!


Nä men vi säger väl så? Är helt körd i huvudet nu så tror jag sätter igång en av de vinster jag och Sara kammade hem på årsfesten. Wallander - Innan frosten...


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0