Burn..

Vet ni vad? Fröken har finally done it...


Nya skor, vattenflaska och gymkort från Nordic

Igår var jag och Erica på ett easylinepass och idag ett bodybalancepass. Sjukt skönt att vara igång. Hann även att prata med Calle idag och bokade ett möte med honom med mätning och introduktion på gymmet. Haha, sjukt att det är Calle som ska hjälpa oss. För er som inte vet, han är en kille hemmifrån Kolis och ja, våra pappor känner varrandra mycket väl. Ja, världen är liten. Hade hellre haft Pelle då han är sjukt go, men vi ska nog klara oss med Calle, eller vad säger du Erica? ;)

 

Ja, just det. Det har ju vart jul också. Inte mycket att nämna egentligen. En fantastisk helg med familj och vänner. Fick endel filmer och en skål från Kosta Boda. En t-shirt samt en värmeställsunderdel. För MÄN! Tack mamma. Min brors kommentar var
"skönt syrran, lite extra plats för dig. Och känner du för det så kan du ju stoppa en strumpa där i." Tack älskade bror, du vet verkligen hur man lyfter fram det bästa ur en julklapp.


En dvdbox med Just Like Heaven, How to Lose a guy in 10 days och Elizabethtown. En box med klassikerna Kingdom of Heaven, Master and Commander och Breavheart. Samt en shopaholics bekännelser.



Helgens kläder var nedanstående. Titta och njut mina vänner ;)

 

För övrigt så ja, jobb. Efter nyår så ska jag försöka mig på att vara på vägarna lite igen. Lite Helsingborg och ja, kanske till och med lite Nyköping? Får helt enkelt försöka styra upp några helger efter nyår.

 

Men först är det ju fan Nyår. Va fan ska man göra??? Planen var väl middag och sen The Sign?! Vi får se helt enkelt!

 

Nähä. Nu ska jag fan sluta skriva blev fruktansvärt långt med tanke på alla bilder!

 

All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0