We are..

Då var det fredag igen. Och ja det är december mina vänner. Vad hände där? Snart ett år sen som jag, Agge, Johanna och Ricke var i London. Underbara London.

Veckan har faktiskt gått fortare än vad jag hade trott att den skulle. Helt plötsligt var det fredag igen och ännu en vecka lider mot sitt slut. En fantastisk vecka med mycket jobb. Nästa vecka kommer att se ungefär likadan ut. I morgon är det bowling med tjejerna i laget och sedan får vi väl se vad aftonen bjuder på, något jag vet i alla fall är att jag ska infinna mig på jobbet vid 11 på söndagen.

När jag gick hem från jobbet idag, eller gick till bilen. Så funderade jag lite. Vilken dag denna månad skulle jag vilja uppleva igen? Om jag fick välja en dag. Vilken skulle det vara? Jävla svårt om jag ska vara ärlig. Men det måste nog helt klart vart en sommar dag.

 

Någon av mina och Chattas resor. Ja, det får det nog vara. Vi hade fruktansvärt kul hon och jag. Min älskade kusin.. Jag tror faktiskt att mina närmaste vänner vet mer eller mindre exakt vilken dag jag skulle välja. Ja, jag vet exakt vilken dag jag skulle välja om jag fick välja en. Jag skulle inte ändra på en enda sekund. Så bra var den dagen.

 

Nähä nu ska jag nog hoppa i säng. Ny dag i morgon och ja, jag är ledig. Första dagen på typ tio dagar. Sen är det på att på söndag igen, men jag klagar inte. Jag älskar ju det jag håller på med just nu. Förresten fick jag respons från revisorn som vi har på kontoret. Han var ruskigt nöjd med mig. Sånt är ju alltid kul att höra och det gör ju att man växer lite.

 

Nä, säng. I morgon ska jag äga på bowlingen.

 

 

All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0