Ja men ni får ursäkta mig..

Men det har hänt väldigt mycket den senaste tiden. Åkte till London med Agge, Ricke och Johanna. Det var helt fantastiskt! Vet inte ens var jag ska börja. Vi hade sjukt bra rum med utsikt över Big Ben. Staden i sig var mysig, lite väl stor för min egen smak om jag ska vara ärlig. Men funderar nu på att mitt nästa resmål ska bli Manchester. Funderar på att åka dit och jobba eller plugga det beror lite på om man hittar resesällskap för det. Jag ska dit detta året det vet jag!

Jag har kommit in på min sista kurs på komvux så nu jävlar ska jag bli klar med skiten! Hoppas verkligen jag klarar av den bara. Men det tro jag nog. Lite jobbigt att vi kör det i typ ultrarapid hela kursen. Det är 100 poän och vi ska läsa den på 10 veckor istället för en termin så det känns väl lite sådär om jag ska vara ärlig. Sen har vi bara typ två inlämningsuppgifter och sen en stor tentamen! Hua...

Ja sen så har jag ju blivit singel med. Ja, det suger faktiskt. Men vad ska man göra? Kan ju inte tvinga någon även om jag hade velat ;) haha... Men kan ju se det så att nu är jag fri att göra vad jag vill utan att behöva oroa mig över honom. Så ja killar varsågoda. Erika är här! :) Och nej jag ska inte lägga ut en kontakt annons här :P Ni vet vart jag finns och det är bara att höra av er vid intresse :P


Tja, det är väl det. Eller kan ju nämna mitt knä med. Har ju tagit tag i det, efter 4 månader, och det är nog på god väg faktiskt! Har fått 6-7 akupunkturbehandlingar och lite laser, och nu har jag börjat rehabträna. Har ju fortfarande ont men ska få en behandling nästa vecka också. Var för övrigt ute och gick med Jessan igår, tack! behövde verkligen ventilera lite! Däremot har jag jäääävla ont i höfter och ljumskar, spände jag mig för att det var halt? Hmm...


Nä det var väl det helt enkelt...

Ha det fantastiskt mina hjältar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0