sjukan...

Ja, nu har jag varit sjuk ett bra tag. Sen i måndags faktiskt, det suger. Började i bröstet och har sakta tagit sig upp i näsan. Ska jag vara ärlig? Är faktsikt ganska bra sjuk.. :P

Orkar ingenting men det är väl så att vara sjuk på sommarn, kroppen kokar och bacillerna trivs som fisken i vattnet. Ja egentligen har jag väl inte så mycket att berätta, mitt liv är ju inte så roligt tyvärr. Men jag mår ändå hyffs, livet går vidare och jag har öppnat mina ögon. Det finns fler än bara jag. Det finns fler än bara vi. I'm moving on...

Spelade hela A-lags matchen mot Norra Tång, och vi vann :)


Nä, nu blir det att fortsätta titta på New Moon, 2a filmen i Twilight serien, och jag vet hur det är. Hade gärna velat skrika, men vågade inte. Jag var ändå ganska samlad.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0