Beautiful life..

Är på tipp topp humör trots att jag är sjuker och alldeles för feter.

Haha, ja det sista är väl lite med glimten i ögat men något måste jag ju helt klart göra åt det. Byxorna var iofs väldigt slitna då de var mina favoritbyxor men ändå, de sprack!!! Så nästa vecka, efter att ha peppats av Sara och Lollo, så ska jag fixa kort på friskis och joina damerna på diverse pass. Fan vad gutt! Fick ju lite lagom ångest herrom dagen när jag klagade lite för Rickard om att jag inte har tid att träna och han kräker ur sig "Erika, jag tränar 5 gånger i veckan och har heltids jobb. Du har ingen ursäkt alls" Ja, jag skaaa Rickard! Du kan ju peppa mig stället ass ;) Men jag tycker om dig i alla fall :)

Utöver min förkylning och fettma så mår jag toppen som sagt.

Denna vecka består av jobb jobb o jobb, men har ju vart ledig 2 dagar i alla fall. Men jag älskar ju att jobba så jag klagar definitivt inte! Idag fick vi ju även en mastodont leverans så i dag har man gjort många knop. Förutom när jag bjöd på en dans i butiken med vår nya tomteluva som både rör på sig och sjunger. Men ah, den bjuder jag ju helt klart på.


Min förkylning har självklart gjort sig påminnd idag, och när jag åkte hem från jobbet kände jag faktiskt att jag svettades endel och hade ett tryck över bröstet. Så tanken var att krypa till korgs tidigt i afton, men det vet ju både du och jag att det inte kommer bli ;)
Så alltså, i morgon jobb, lördag jobb och söndag jobb. Så jävla kul!
Älskar när det händer saker... Det är det bästa! Tanken hade ju vart att åka och hälsa på min fin fina kusin en helg i Linköping men jag är rädd för att det får vänta då jag är uppbokad i princip varje helg fram till nyår. Jag kommer efter nyår älskade kusin.


Fan skräpförkylning, bort bort boooort!!



All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0