I wish you had met me for the first time today and not yesterday..

I vilket fall, ett tag sen jag bloggade. Jobb och fotboll har vart det som har vart den röda tråden sen jag skrev senast. När det nu var.

Helgen blev det 3 dagar fotboll istället för en. Vår målvakt skadade sig när det var 5 min kvar av första matchen på fredagen så det var bara att ta på sig tröjan och hoppa in i mål..

Lag 1, som spelade på söndagen, tog sig vidare till slutspel på söndagen och lag 2 som spelade på lördagen gick det inte lika bra för. Allt som allt fick jag ihop 9 matcher i mål och 1 match ute. Så ja, lite drygt 200 matchminuter spelades. Det var en trött kropp som tog sig ur sängen idag. Tyvärr ledde denna fotbollshelg till att det inte blev något Helsingborg så det tar vi igen i helgen...

Det vankas årsfest mina vänner! Men innan dess är det fem dagar. Två dagar på hörnet aka TGR butiken. Och säkerligen en eller två dagar på kontoret. Ja jag var ju där idag så två blir det med all säkerhet då det är momser och sånt skit nu.

Missar träningen på onsdag då det är personalmöte. Men ska ju ta tag i gymmet nu ju så det kommer bli super det här. Love it!

Känns fruktansvärt bra nu! Love my life!


Nu säger hon natti natt


juuuuust love this song...

All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0