Who do you think you are?

Helgen har självklart behandlat mig väl. Jobbade igår och det var helt jävla galet i butiken. Lönehelg till ära..
När jag åkte hem ringde jag till min tränare och frågade hur det gick för småtjejerna i deras cup och han sa att de hade tagit sig vidare till nytt gruppspel och att jag var välkommen att komma och hjälpa till om jag ville. Så ja, jag åkte hem, slängde i mig lite mat och åkte ner till sporthallen för en kväll med fotboll.. Tjejerna kom till semifinal vilket jag tycker är oerhört starkt då det egentligen inte var rätt ålder.

Idag har det också vart jobb och julskyltning. Vädret var inte på vår sida så det var hyffsat lugnt i butiken. Som vilken fredag som helst, galet men inte fullt så galet som igår.  Efter jobbet har jag bara legat i sängen och tagit igen mig och läst bok. Mina känslor har åkt upp och ner. Vet inte vart jag ska ta vägen men allt löser sig till slut..

Mitt nästa mål måste helt klart bli att jag ska fixa en lägenhetshelvete... Blir så fruktansvärt irriterad över att det ska vara så jävla svårt!!!


För övrigt så fick jag reda på att jag nu kommer att vara första keeper resten av inomhussäsongen och troligen tills Anna får ordning på sin fot. Ska man skola om sig helt? Kan ju funderas över helt klart...


Nä...

Natti

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0