Alltid ska man göra något som får en att se rött..

Nu när det går bra, när man troligen har fått så att allt rullar på och så gör man det där lilla snedsteget och man blir bara ledsen och besviken. Kan man kalla det irriterad, på mig själv? På det? Jag vette fan alltså. Alltid ska man göra det. Varför? Vill man må dåligt? Släpp! Släpp! Släpp det bara!

I vilket fall så åker jag till Helsingborg i morgon. Ska bli skönt att komma iväg en runda. Åker i och för sig nog hem på söndag redan då jag troligtvis har möte på måndag eller tisdag, hoppas att det är tisdag för då kan jag ju stanna en dag till. Eller måndag eftermiddag för då kan jag i alla fall åka måndag förmiddag.

Ligger nu i sängen med "Den tredje vågen" med Johan Falk så klart. Inte bara jag som har problem ;) haha...

Nä godnatt mina vänner, har haft en lång dag på kontoret så det är bara till att krypa ner. Huvudet värker och ja, jag börjar bli hungrig. Haha.. Är någon förvånad? Inte riktigt va, så nä, först måste jag ner och ta mig något att äta typ en skål yoghurt och sen marsch i säng.

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0