Dag ett = 7 dagar kvar..

Idag var första dagen i den nya butiken. Det har vart full rulle hela dagen, lunchen blev inte förrän vid halv 3 så ja, fullt upp hela jävla tiden. Vi fick en leverans vid halv 11 tiden så det var bara till att greppa tag i alla lådor och ta dem till respektive plats. Sakta men säkert förstår man var saker och ting skall stå. Jag bara längtar till nästa måndag då vi slår upp dörrarna! Ska bli så jävla kul.. Vi fick ju också äran att ha sverigecheferna för TGR på besök, de kommer även att hjälpa till i butiken i morgon, kul att då lite information och inspiration av de som har vart med från början. De kan ju det där med att organisera vår butik om man säger så ;)

Ja, egentligen har det ju inte hänt allt för mycket spännande idag. Man har slagits om utrymmet med byggarbetare och elektriker och kollegor. Lådor har burits och cuttats, saker har staplats och färgkoordinerats. Som sagt, inte så mycket egentligen men ändå har det hänt så fruktansvärt mycket i butiken. Den har börjat ta form. Kom hem för drygt en och en halv timme sen så det blev en lång dag. Eller egentligen inte, med tanke på att jag bara jobbat 7½ timme men det känns som en evighet men det är ju bara för att man gick hem när det var beckmörkt..

I morgon är en ny dag och då ska jag inte börja jobba förrän vid 11 men jag är ju inte sämre än att jag drar in så jag är på kontoret några timmar innan jag ska vara i butiken. Erika the workaholic?

Nä nu ärre sängen. Ja klockan är bara dryga tio, men jag vet också att jag kommer att ligga vaken till tolv i vilket fall. Men skulle behöva sova, så ja, jag bäddar ner mig med någon tråkig film så kanske man somnar. Tanken är att komma iväg vid åtta snåret i morgon, tror vi på det? Den som överlever natten få se helt enkelt.

Kvällens låttips är denna nedan, kan inte göra något annat än att älska denna låt! Lyssna och njut mina vänner. I will...


David Guetta ft Usher - Without you


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0