Helg i Helsingborg..

Söndagen har jag ju egentligen klarat av då det inte hände något mer än det jag skrev i det senaste inlägget.

Måndagen bestod inte heller av så mycket aktiviteter. Tamara och Anders kom på besök och vi snackade lite skit. Anders berättade om hans galnaste fyllegrej, att packa en resväska och sätta sig på ett tåg ner till Kastrup för att ta första bästa flyg till utlandet. Han sprang runt och sa till folk överallt om att han skulle ut och resa. Han väcktes senare av konduktören när tåget hade nått slutdestination i Danmark. Haha vilken kille.. Han var ju trots allt utomlands.
För övrigt så var dagen som sagt inte så mycket att hurra för. Jag plockade lite i lägenheten och på kvällen var det tacos. Idag åkte jag hem då det vankades möte på kontoret med revisorn på eftermiddagen. Annars hade jag självklart stannat kvar i alla fall en halv dag till. Eftersom det är på riktigt i morgon. Men det gick självklart bra med revisorn då jag är bäst ;)

I morgon är det "the D-day" ska bli kul att träffa de nya. Så cross your fingers vänner.. Det kommer nog att gå bra ska ni se. I morgon och fredag är det sagt. Sen nästa vecka kör vi all in.

Ikväll spelades matchen mellan Sverige - Holland. En underhållande match med många mål. Kan ärligt säga att Zlatan, eller som jag brukar kalla honom när vi hänger Zlatko, inte saknades. Killarna skötte sig oerhört bra och det var snygga mål som levererades, från båda håll. Ska jag vara ärlig så förväntade jag mig inte att Sverige skulle vinna. Fan vad hände. Ja ni..

Nu är det faktiskt sängen för min del, och ja jag har ätit en skål yoghurt. Så marsch i säng, i morgon är en stor dag och jag ska ju visa mig från min bästa sida så kan ju inte vara trött och trumpen.

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0