Återigen, "#"%"&"#%#"%¤# knä..

Morgonen sög. Jag har åter igen sovit dåligt. Och varför drömde jag om att jag träffade en person och tog hand om denne för att personen hade skadat sig? Att personen valde mig. Ja jävlar vad konstiga mina drömmar är. I vilket fall så sov jag ju som sagt dåligt, igen. Jag låg och rullade fram och tillbaka vilket resulterar i att man då sover dåligt/oroligt.

Åkte in till Media Markt och köpte FIFA 12 och några filmer. Sen bar det av mot Arbetsförmedlingen och möte med min nya handledare. Faktiskt väldigt givande, ovanligt va? Vi lade upp lite planer för framtiden och vi snackade lite om min eventuella flytt vilket inte skulle vara några problem alls pappersmässigt. Vilket känns väldigt skönt ska jag säga. Efter det blev det en runda till Göte på kontoret och sedan vidare till IKEA för att införskaffa en hylla till, det blev även fyra fotoramar samt två nya tavlor.

Därefter bar det av hemåt igen, tanken var att skippa träningen men insåg på vägen hem att jag hade massa grejer i vårt materialrum sen festen i lördags. Så det var bara att åka hem och vila lite och sen åka tillbaka mot stan.

Och träningen ja, ja där av min överskrift. Jag blir bara allmänt jävla förbannad och jag fattar inte varför jag fortsätter. Nåväl, det blev att cykla den sista halvtimmen och jag höll ett ganska bra tempo på den, faktiskt. Lyssnade på ljudbok vilket faktiskt var väldigt skönt, man flöt liksom bara bort och var i en annan värld. Hamiltons värld.

Nu tror jag faktiskt att jag ska bädda ner mig mer någon av mina nya filmer. Ja de jag köpte var typiska tjejfilmer, men jag köpte ju också FIFA 12 så det borde ju kunna överväga varandra eller hur? ;) Köpte Dear John, Eat Pray Love samt Easy A. De två senaste kan jag lätt rekommendera. Den första har jag bara hört om så ja, den blir det säkert i afton. Nä nu checkar jag ut. Chiao..


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0