Att jaga eller att bli jagad..

Ja vad är det man föredrar egentligen? Att jaga någon och få personen att vilja ha en. Att alltid vara där och stötta och visa vägen. Att lägga all tid man kan för att försöka få personen att inse att man är det bästa som finns.

Eller är det att bli jagad som är det man vill. Att få ett meddelande mitt i natten där det bara står något så enkelt som "vad gör du?" eller "hur mår du?" haha.. Ja på båda frågorna blir ju svaret "Jag sover :)" men i alla fall. Är det det man vill. Att man får ett meddelande när man minst anar det. Man kan ju inte göra något annat än att le helt enkelt. Sen om personen är helt jävla störd i huvudet som en själv är ju inte fel.

Men som sagt, vad föredrar man? Att jaga eller bli jagad. Vad föredrar du? Vill du bli jagad eller jaga? Vara jägaren eller bytet?

För övrigt har jag idag lagt ut en annons ang lägenhet. Så nu får vi väl se vad som händer, om det börjar röra på sig lite.
Idag hade vi för övrigt ingen träning.Undra varför? Fick inte svar på det från min tränare när jag frågade. Hum.. Ja men det är väl typ så det är just nu. Letar lägenhet och funderar på livet.

I morgon är det lunch med Sara och Lollo och eftermiddagen delas med Erica, aka min andra hälft.

Nu säng. Livet är för kort för att ältas.

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0