Crappy day med ett bra slut..

När jag vaknade idag så kände jag direkt att det inte var någon idé att stiga ur sängen. Det var en SÅN dag. En självömkan dag. En vadfanhänderdag. En vilketjävlaskitlivjaghardag. Så gick bara upp för att fixa frukost och sen kröp jag ner igen. Pratade lite med Petra i telefon och beklagade mig lite. Förlåt.

Nästa gång jag tog mig ur sängen var för att laga middag eftersom det var träning senare. Träningen gick väl hyffsat, vi spelade helplan hela träningen förutom uppehåll för lite löpningar. Mina armar typ domnade bort inför den sista löpningen. Asläskigt var det. Insåg också att jag nog måste äta lite bättre. Men det är ju så jävla tråkigt. Fick även höra i helgen att man ska äta inom 40 min efter träning match, jag skrattade honom i ansiktet men han var seriös. Så ja jag får väl börja med det då. Suck. Ett mål till per dag va fan.. :)

Sen så fick vi besked om att Matsan har fått erbjudande från en annan klubb så nu på torsdag ska vi ta ett besked om vi vill ha honom kvar eller ej. Han ringde mig så klart för att se om vi hade kommit fram till något. Och jag sa bara att vi skulle fundera och ge svar på torsdag men att man bör byta tränare efter två tre år vilket han höll med om. Så vi får väl se hur det går med det. Kan personligen känna att jag inte har så mycket att komma med i den diskussionen eftersom min plan är att flytta. Men vem vet. Det kanske inte blir något, fast det hoppas jag verkligen att det blir. Vore såååå fantastiskt. Sparka igång mitt liv igen med äventyr och lära mig att stå på egna ben. Det behöver jag!


Ja men varför slutar denna dagen så bra då? Ja vad fan vet jag. Jag har ingen aning om jag ska vara ärlig. Att jag får gå och lägga mig snart? Jag vet inte, känner bara att jag trots allt är på lite bättre humör. Men det är nog bara för att jag har fått träna lite. Det är alltid skönt, även om det är en dålig träning eller ej. Plus att jag har insett en sak. Men det tar vi inte nu.


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0