Då var det måndag igen och helgen gick fort som fan..

Helgen var bra. Det var en massa fotboll på tv, massa Premier League, vilket gillas väldigt skarpt. På lördagen blev det att se Onyx lira mot ett Norskt lag, fråga mig inte vilket :P haha... Men bra match kan ju jag tycka ändå, jag som är sån innebandy expert. ;) haha... Nej men innebandy är en kul sport att titta på faktiskt, det går fort och det händer saker hela tiden. Har ju vart på några matcher i mina dar, tro det eller ej. Tanken var ju att jag skulle sett en match på söndagen också. Men grabbarna bangade. Jävla illa ;P

Helgen i övrigt var bara bra. Som sagt, fotboll, innebandy och film. Kan det bli bättre? Toppa det med trevligt sällskap så blir det en perfekt helg. Och en kort sammanfattning av min helg. Åkte tidigt i morse så när jag kom hem så blev det att hoppa i säng och sova igen. Gud vad jag var trött. Somnade på två sekunder.

Nu tillbaka i verkligheten, det blir lite jobb och börja träna igen. Mina knän har inte gjort sig påminda på hela helgen vilket är väldigt skönt så nu håller vi tummarna för att de håller. I morgon träning, det längtar vi fruktansvärt efter om jag ska vara ärlig...


Hua kommer kunna sova i ett dygn i sträck känns det som. Haha...

nåväl..




All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0