En dag i sängen..

Det var exakt så min söndag såg ut. Det regnade ute så jag såg ingen anledning till att göra allt för mycket plus att mitt knä inte mådde hundra. Jag plus säng plus boken "Vampyrens märke" av P.C Cast och Kristin Cast (lånad av fina Caroline, del ett av fyra) plus mitt täcke plus fruktansvärt ont i knät plus några avsnitt SATC. Okej, lite mat också så klart. Plus en runda med föräldrarna till Kosta. Kollade åter igen efter jeans, men som sagt, den här damen är stöpt i fel form.

Amazing Hilfiger denim

Hittade dessa i veckan när jag var där med bror och mor. SNYGGA SOM FÅÅÅÅÅ! Synd bara att att de först och främst var för långa. Ska man orka köpa byxor som man måste lägga upp? Och för det andra, de är fruktansvärt låga så när man sätter sig ner så, ja då ser man hela jävla r u m p a n. Och tyvärr kommer man ju inte stå upp resten av sitt liv och ett skärp kommer ju inte hjälpa heller. Men hum. Jag tänker ju på dem så kanske skulle prova dem en gång till? Fick ju en snygg rumpa i dem ;) Så har ni några idéer så är sååå välkommna med dem. Jag är idel öra.

Ja, nä men dagen har ju inte vart allt för aktiv och jag klagar inte. Hörde av mig till Agge för att se om hon ville gå på bio men hon skulle hänga med Micke, så det blev mer tid i sängen istället. :) Men tycker att det är dags för bio snart igen. Så är det någon som är sugen, Erica till exempel (?) så hör av er.

Nä men om man skulle packa ihop och sova en skvätt? Är nog ändå lite trött trots allt. Nä men vi säger så.

Natti natt...


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0