Fredagkväll..

Börjar hos Mia, pizza och mys. Vin för min del vet jag inte. Har inte bestämt mig om jag ska vara nykter eller ej ikväll. Är ju trots allt match i morgon och har ju alltid haft principen att aldrig dricka/gå ut dagen innan match. Men någon gång ska ju också vara den första. Så vi får helt enkelt se. Tanken är att dra ut en runda och känna pulsen. Men en tidig hemgång ligger också på schemat. Ja vi får väl helt enkelt se vad som händer. Nästa helg däremot Mia, då ska vi fira. Jag lovar. Det blir dans på borden och Erika ska vara bakfull i minst 2 dygn. That's a promice.

Dagen annars har vart bra. För lite sömn så klart då jag hade fruktansvärt svårt för att somna. Blev allt för många SATC avsnitt. Ja jag ser på det, har precis börjat. En hyffsat avkopplande serie att se när man går och lägger sig. Brukar ju se antingen True Blood eller Bones när jag ska sova, men har insett att det nog är lite väl mycket tankevärksamhet som krävs från mig då så SATC är precis lagom IQ befriande :P

Lite jobb och besök på Cubus hos sötaste Caroline. Självklart lurade hon ju på mig lite kläder ;) hittade mig ett par pantiehoes (STAVNINGEN???) till i afton och två tröjor. Sen fick jag även med mig en ny serie böcker hem också. Hon fick 3 av mig och jag 4 av henne. Inte helt illa byte tycker jag ;)

Nä men snart är det väl dags att börja göra sig i ordning kanske? Ska vara på plats om 1 timme...

Naa ingen brådska ;) hihi


Ååh btw, Melissa Horn har släppt ny skiva ju. Älska. Tryck bara på länken så hittar ni den.




All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0