Helg..

Lördagen började med att jag och lille bob aka Robban, lillebror, och kikade på lägenhet till honom. En fin etta på fatabursvägen som han sedan skrev på . Det blev en snabb runda hem och sen tillbaka till Kalmar för att se herrarna spela med Nikkie, då hennes grabb lirar i vårt herrlag. De förlorade tyvärr och det var inte någon direkt bra fotboll heller. Tyvärr. Sen kom huvudvärken från kvällen innan tillbaka och som tur var hade vi ställt in bion och flyttat den till i morgon. Så det var bara att åka hem och hjälpa mamma sätta ihop hennes garderob, käka, titta lite film och sen trycka i mig tabletter och sova. Kan nästan känna att den är på väg tillbaka. Det gillar vi inte.

Idag har det också vart en chill dag. Sett sista dagen av friidrotts VM, har inte sett ett skit där faktiskt. Och ska jag vara ärlig har jag inte saknat det heller, men vi brukar se på det, men nu har det vart så konstiga tider med så. Sen bar det av mot Nybro för att möta Matsan och åka vidare till Smebban för match. Shit vilken match sen. 10-2 den var ingen beredd på . Jag var inte nöjd med min insats men Mats sa att det var bland det bästa jag gjort. Så då var jag väl bra då, men sparkade så jävla mycket i marken och fick inte till något skott alls. Hatar det… Och så högg det till i bröstet med. Det gillar vi inte!! Men det var nog inget.

 

I morgon är det måndag och då är det häng och bio med Agge och hennes bror. Tisdag är det träning och troligtvis lite jobb. Onsdag ska bilen äntligen på service och kommer säkert jobba då med. Ska fundera om jag vill lira b-lagsmatchen där med. Men jag vet inte. Vore trist att skada mig när man ska iväg… Tåls att tänka på helt klart!

 

Nä nu ska jag gå och fixa mat..

 

All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0