Me, myself & I..

Lördagen spenderades i Kalmar. Eller ja, efter en frukost och fika med familjen så klart. Bilen styrdes in för en lunch med Häggen som var hemma över dagen för att fira sin fars fru som fyllde år. Vi speeddejtade och hann med mycket på en halvtimme. Men allt som hänt sen hon flyttade tillbaka till Jönköping hos mig och hos henne hanns med. Gud vad jag saknar den flickan. Får väl helt enkelt åka och hälsa på snart.

Därefter blev det häng på Tingby med mina tjejer, killarna lirade mot Kalmar AIK och de skötte väl sig hyffsat tycker jag. 1-1 blev resultatet och de fixade kontraktet inför nästa säsong i div 4 Elit. Grattis pojkar! Där efter var det dags för oss att tagga för match. Den gick sådär, förlust 1-3 och mitt knä håller inte. Jag "vågar" inte skjuta boll helvetet och när jag gör det får jag ingen ren träff så det blir ingen höjd på den vilket det brukar bli annars. Man fortsätter ändå försöka och blir bara mer och mer besviken varje gång man misslyckas. Har haft 3 sånna matcher nu och jag är inte nöjd. Bytte sedan ut mig själv för det funkade ju inte. Fick hoppa in sista tio som anfall istället för vänsterback, skönt att få springa lite på en annan plats. Har för övrigt blivit tillsagd att inte hålla på för mycket, vill tydligen för mycket och överarbetar. Ja? Ska man inte vilja mycket? Nåväl tillbaka till mitt lilla problem med tillslaget jag vet inte vad jag ska göra åt det i alla fall. Stå och slå långbollar en hel träning? Men just nu går det ju inte med mitt knä, drömde till och med att jag opererade det. Hade jag ont i natt då eller? Nä min fotboll suger just nu. Jag hatar det. Och ja just det, fick ett knä i ena skinkan igår så har ett fett blåmärke och jag kan inte sitta eller ligga på den, kul? Näe!

Efter matchen korkade vi upp och hade en grym lagfest som avslutades på Harrys. Där blev tjejerna bestulna på en mobil och en plånbok. Vilken lycka! Idag mår man väl som man förtjänar. Eller nä, det gör man aldrig! :)
Älskar ju för övrigt att få kommentaren "Erika när jag såg dig för första gången så tänkte jag "vilken jävla bitch" men nu när jag har lärt känna dig lite så är du ju jävla go" Haha tack??? Eller?

Inte kul att höra att någons första intryck är att man är en bitch när man inte ens har pratat med människan. Nåväl what to do liksom...Men av samma person fick jag ju också höra "Erika när jag ser på dig så WOW. Du är perfekt ikväll" så ja det är okej hon kommer undan med bitch grejen, för den här gången ;) haha

Idag så har dagen spenderats med Agge, lite mat och lite film. En bakisdag helt enkelt. Det gillas skarpt. Tack för att du står ut med mig, knappt att jag själv gör det ju ;) Där efter bar det hemmåt och middagen blev Schnitzel som jag stod för. Orkade knappt men det blev jääävla gott.. Så nu ligger jag som vanligt på rygg i sängen med min bok. I morgon har jag ingen aning om vad som händer. Men det märker vi ju..

Nä nu fortsätter jag väl att läsa min bok då.. Mår ju inte hundra som sagt ;)



All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0