Nu blir det en vecka utan fotboll..

Det kan faktiskt behövas om jag ska vara ärlig. Min kropp skriker och gör mig förbannad. Jag kommer ju röra på mig, men på ett lugnare sätt. Typ ut och gå och liknande. Den behöver det säger den. Men den kommer säkert skrika efter boll till helgen men den får vänta tills nästa tisdag om inget annat händer vill säga. Knän och lår säger att det är dags och vila i alla fall så får vi väl se hur det blir med den saken. :)

I morgon är det onsdag och bilen ska på service, på tiden om man säger så. Den har skrikit efter det ett bra tag nu så nu ska bettan få sig en omgång.. Undertiden blir det väl att dona med alla pappren som jag lämnade efter mig idag. Tanken var match i morgon kväll med B-laget, men som sagt så säger mitt knä ifrån. Så vad ska man göra liksom? Bättre att någon av småtjejerna får spela och få matchtid än gamlingen själv.

För övrigt sitter Mats och ber till Gud om att min bil ska gå sönder så jag inte åker iväg. Men synd Matsan, den ska ju på service ;)

Nä men det är väl så det ligger till helt enkelt.

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0