Och så var denna veckan nästan över och det blir helg..

Torsdag, eller ja egentligen fredag nu eftersom klockan är över 00. Träning och diverse dejter med mina fantastiska vänner har denna veckan bestått av. Lite bokföring likaså. I morgon är det utgång med järn fyran. Awsome! Har ju match på lördag dock så det blir inte så hårt. Nästa helg däremot ska vi ju fira Mias 50 års dag. Då ni damer!

I morgon blir det pizza hos Mia sen blir det säkerligen Harrys. Vad man ska ha på sig är fortfarande ett problem. Höm säger jag bara.

Träningen idag gick hyffsat bra faktiskt. Lite teknink och skott och avslutande med spel och sen löp. Löpet behövde jag. Åh vad skönt det är att komma hem efter en träning där man har pumpat ur kroppen totalt! I love it!!!

en av klänningarna jag funderar på... Höm Höm Höm...


All yours
Erika






Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Med en sådan kropp ... Absolut! Snacka om välformad. Kram!

2011-09-16 @ 06:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0