Oh fuck me..

Var så jag tänkte i morse när Ricke kom och väckte mig. Jag var inte på humör, jag var trött och ville bara sova. Men jag gick upp och åt frukost med pappa pratade lite och kom fram till att jag skulle vara på jobbet vid lunch. Varför då dra upp mig vid 7? Jag fattar inte. Som sagt, morgonen sög. Och självklart sög mina medtrafikanter också. Vilka idioter det finns alltså. Åååh irritationen är extrem.

Väl inne på jobbet så släppte irritationen och tröttheten kom tillbaka. Några timmar där samt en runda på systemet sammanfattar min eftermiddag. Det som fick mig att skratta så jag grät idag var när Giraffens köpcentrums maskot kom, och gissa vad det var?! En GIRAFF! Konstigt va? I vilket fall så ställde den sig vid fönsterglasen vid systemet. Han lägger ena handen på glaset och tittar in på folket där inne. Den synen, att han står där och trånar efter att få komma in. Det är inte mycket som slår den synen ska jag säga er. Kom på lite för sent att jag borde tagit kort, så när jag gick tillbaka så störde en liten unge honom i hans dagdrömmande. Var han före detta alkoholist? Det tål att tänkas på. I kväll åts en utsökt middag och nu sitter jag i sängen, ovanligt? näe, och för över lite ljudböcker till mobilen. Ska snart ta och stänga datorn och lägga mig med boken igen. Sen är det väl att sova för i morgon är det match och festligheter.

Så vi säger väl så helt enkelt.


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0