Oooooj dååå...

Vaknade vid niosnåret och tänkte "Jaha vad ska jag göra idag då? Inte så mycket väl? Nä, vad bra. Vi ligger kvar lite."

Klockan tio får jag ett meddelande från Caroline "Lunch 12.30". Visst fan, vi skulle ju luncha idag. Så nu blir det lite eld i baken. Har cirka en timme på mig att göra mig duscha, äta frukost, klä på mig och göra mig i ordning. Nåväl, då kör vi väl. Haha och jag vet inte vad jag ska ha på mig ju. Mmm... riktigt jävla tjejigt problem där. Haha..

Det blev lunch på En Trappa Upp, det blev kallops. Mums. En timme med fantastiska Caroline är en av de saker som kommer toppa veckans lista. Där efter upp en runda på kontoret och se vidare till mitt hjärta Erica. Det blev fika på Holmgrens, vi svor över mobiler, killar och allt löst folk. Mer tänker jag inte säga. Jag är bara trött på er. Verkligen. Kan inte någon bara komma och ta mig med storm istället för att vara svin?



Thats it...


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0