Så där ja..

Då var det ju fredag och ännu en vecka har gått snabbt som ja, fruktansvärt snabbt. Och ändå har jag tyckt att denna veckan har varit fruktansvärd och jävla seg. Men den har faktiskt gått snabbt!

Idag satte jag mig i frisörstolen och det blev kortare. Inte mycket men typ 5 cm kanske. Bild kommer nog snart ska ni se. Hade världens drygaste frisör, vette fan vad hon ens gjorde där idag. Dålig dag eller? Nä ush henne vill jag inte ha igen...
Blev även en runda till min fina Erica. Det kändes som det behövdes hos båda av oss. Vi behöver inte säga så mycket vi bara är. Vi vet att vi har det ganska pressat just nu och det är skönt att bara sitta liksom..

I morgon blir det kika på lägenhet med kära lillebror och sedan in till Kalmar igen för att träffa Nikkie. Det blir lite herrfotboll dagen till ära då det har utryckts intresse för att man ska se den och vad gör man inte för sina vänner än att sätta sig och göra dem sällskap. Det har ju lovats förstklassig fotboll, så upp till bevis grabbar. Erika är inte så jävla lättroad efter svenskarnas match igår. Sen blirre bio med Agge på kvällen. Det gillar vi, bio och mat. Guuuutt...

Söndag vankas det fotboll. Mot IFK, brukar vara svårt och kommer säkerligen inte vara något undantag på söndag.

mmm... det var väl det kanske?


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0