Telefondejt..

Ja det var exakt det jag och Agge hade idag. Ringde henne på lunchen för att se om vi skulle hinna ses eller ej idag. Det slutade med att vi bestämde att det fick bli en telefondejt istället. Haha va fan liksom.. Att man är så pass upptagna att man inte har tid att ses. Men att prata i telefon har man tid med...!? Fick ett meddelande "hej ska vi säga att vi rings vid nio?" och jag svarade "det blir perfekt, är hemma om 5 och då ska jag käka så det blir ypperligt bra"

Va fan liksom.

Dagen annars har rullat på som vanligt. Vid lunch kom bror upp från skåneland och då bar det av mot jobbet. Några timmar där och sedan vidare till Loverslund för att överraska vår "gudmor" som igår fyllde 60. Hon blev glatt överraskad och det var fantastiskt trevligt att se henne och vår "gudfar" igen. Var ett bra tag sen. Det blev tårta och allt annat sött.

Träningen hoppades så klart idag med tanke på mitt jävla skitknä. Det finns inga ord som kan förklara hur trött jag är på det knät. Men på lördag är det match vid 17.00 så då jävlar får knät hålla annars blir jag fruktansvärt besviken men det dränker vi väl i alkohol efter matchen så det löser sig alltid. Mia ska ha sin 50-årsfest sådär sex månader försent. Haha.. Bara det blir av så ;)

Resten av kvällen har vart lugn. Pratat med Agge som sagt, sett på Step brothers med Will Ferrel. Sjukt galen film men ack så bra.

Nä men nu ska jag nog faktiskt försöka att sova. Men jag vet att jag kommer plocka upp boken, nr tre av fyra, och läsa tills pappa kommer hem i natt vid typ 1-2 snåret. Vad ska jag göra när böckerna tar slut?

I morgon är det jobb som står på schemat, någon har ju sagt att det är lön. Tjohoooo


Natti natt


All yours
Erika

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sötaste Erika!



Oroa dig inte, nummer 5 ligger här hemma och väntar på dig och snart även nummer 6 som jag tänkte lyfta upp nu ;-) sen har vi ju ytterligare 2.



När de sen tar slut har jag en till serie på lut fniss



Puss o godnatt

2011-09-22 @ 23:46:41
URL: http://mittlivsomcaroline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0