Are you thinking what I keep thinking..

Ja då var den helgen gången. Påsken. En hel helg, fyra dagar, i Jönköping med Sofie och Petra och allt annat löst folk som hör där till.

Galet bra helg. Som vanligt med dessa damer. Jag vet inte vart jag ska börja eller sluta så säger bara. Tack som fan för en fantastisk helg! Längtar tills vi ses igen. Det ryktas om att nästa gång blir det på min hemmaplan. Det hade ju vart ypperligt trevligt om Jönköping kom hit i stället. En bil med Petra, Victor och Filip. Det mina damer och herrar, det kan bara bli magiskt på alla sätt och vis.


Ja men vet ni? Det får ta mig fan vara bra där. Jag har inget att säga mer egentligen. Inte nån lust heller för den delen. Är galet trött då helgen innebar lite sömn liksom även denna natten.


 

Natti natt

 

All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0