My misstake..

Ja herrom dagen var jag ju sjukt sliten så det blev ett kort och ganska tråkigt meddelande egentligen men jag tänker ändå inte prata så mycket om helgen som va i vilket fall.

Igår var det första grästräningen... Sjukt skönt men fan vilken jävla koåker!! Gropar och hål överallt! Sen blev jag ju kass också, snurrade i huvudet och blev väldigt illamående så det blev att ställa sig i målet istället.
Efter träningen så hörde Martina av sig och frågade om jag ville leka, så snuskig som man va åkte man dit istället för hem till duschen. Men hon älskar mig för den jag är ändå. Lite godis och cola slank ju självklart ner.

På dagen hade jag och Erica vart på Ikea och shoppat en skvätt. Hann även med en fika här hemma med Jessika. Så en bra dag igår!

Nu ligger jag här i sängen och funderar på om man skulle gå upp och fixa frukost och duscha. Börjar jobba vid 13 idag till 19.30. Tänkte faktiskt gå bort idag. På tiden kanske?!

Till slut vill jag bara gratulera Rickard och Trosa/Edanö's herrlag för serievinsten och även kvalvinsten upp till ettan. Vilket faktisk innebär att de kommer att spela i alla fall en match nere i Småland mina vänner. I Västervik. Vadå att jag ska åka dit och kika på min favoritinnebandyspelare? Japp helt klart!

Nä nu upp och hoppa fröken Wessberg!


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0