No time left..

Känns som varenda minut just nu är planerad. Fast egentligen är den inte det. Är ledig idag och i morgon och vet inte vad jag ska göra med den lediga tiden mer än att jag ska gymma sen när Erica hör av sig samma sak i morgon och ett möte med vår revisor. Ja och träning ikväll då. Men annars har jag ingenting planerat. Vilket är skönt i och för sig. Men ändå känner jag att jag inte har någon tid. Men det är väl för att jag låtsas att jag har mycket att göra. För det har jag ju inte.

Förra veckan var jag ju då i Göteborg. En slitig vecka så klart men ändå väldigt givande och rolig. Älskar ju att träffa nya människor. Tågresan hem behöver vi inte prata om, den vill man verkligen inte komma ihåg. Sju timmar på tåg, från Göteborg till Kalmar via Lund. Behöver inte säga mer än så. Trött tjej som landade i sin säng hos sina föräldrar vid 00.20 på torsdagsnatten. Fredagen innebar jobb på kontoret där man knappt var människa, kunde somna stående om tillfället gavs. Kvällen spenderades i soffan med överraskningssällskap. Spontanitet är jag bra på. Mysigt var det definitivt!

Helgen har inneburit jobb så klart så missade vår match men det verkar som de inte behövde mig då de vann med 7-0. Jag har ju helt klart mina funderingar om just det då de har förlorat när jag vart med och vunnit när jag inte vart med. Men det ska jag inte älta just nu. Så vi hoppar det helt enkelt. Helgen avslutades med en Sofie i soffan, vilket gillas ofantligt mycket!

Denna veckan bjuder på följande:
Idag, Måndag: Ledig, gym, träning
Tisdag: Ledig, gym, möte på jobbet, försöka få tvätt tvättad
Onsdag: Gym, jobb i butiken, försöka få mitt hårhelvete fixat
Torsdag: Jobb, jobb, kanske gym
Fredag: Jobb, kanske gym, och sen en bilfärd till Jönköping
Lördag - troligtvis måndag: Jönköping

Livet är bra nu. Men jag ska hålla mig på hemmaplan ett tag sen. Fotbollen börjar ju arta sig och seriepremiären är ca 4 veckor bort. Men först träningsläger om 3(?) veckor med lagfest med vårt kära herrlag. Ska bli galet kul.
Jag och herr Reiz är ju lekansvariga, av någon anledning blev jag ju ansvarig för denna festen. Men nåväl, det kan man väl ta helt enkelt!


Nähä, om en timme ska man infinna sig på gymmet fick jag nu reda på. Så kanske ska runt jobbet och hämta cykeln? Så man kan cykla till gymmet. Eller ska man ta en pw dit? Ja varför inte egentligen? Shit svårt nu.. Dagens ilandsproblem.

Vi säger så. Tja!


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0