What is it..?

Ja men hörrni, vi drar väl ett inlägg till. Tre styck på två dagar. Jisses.

Ja då smällde man 9,5 h på jobbet idag. Gick förvånansvärt fort ska jag säga er! I morgon kommer det att vara likadant men plus en och en halvtimme ungefär på kontoret. Vem säger att man ska vara ledig för? I vilket fall så kommer kvällen att avslutas, som så många andra, i min soffa med sjukt bra sällskap. Denna gång är det fröken Gustavsson som får äran att sitta i min soffa. Eller är det jag som ska känna mig hedrad att hon vill sitta här? Hmm.. bra fråga mina damer och herrar bra fråga.

Ja men det är väl kanske så det ser ut? Ledig helg innebär utgång med Moa på lördag, ska bli grymt kul! I sällskap med Moa är det bara fullt jävla ös. Vi äger allt och alla.

Nähä om man ska vara på kontoret vid senast halv 9 i morgon så kanske man ska ta sig hela vägen (2 meter?) till sängen?! Säger vi så eller?



All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0