Where was the wrong turn?

Kan känna så ibland. Någonstans gick jag åt fel håll. Är dock sjukt nöjd med mitt liv. Har ett jobb som jag älskar och fantastiska kollegor. Jag har från och med idag en lägenhet från och med den första mars. Men det är något. Något som jag känner gick fel. Det är något som fattas. Något som inte blev. Sjukt jobbigt är det i alla fall.

Vi förskjuter det för en stund, har en massa annat att ta tag i. Som är lite viktigare än mig själv. I morgon är det en massa på schemat som inte får glömmas bort.
- Tvätta
- Möte med Agge på kontoret
- Hämta ut tågbiljetterna
- Beställa taxi till Fatabursvägen 13 klockan 05.20
- Handla mat och frukost så man har något att gotta sig med på tåget till Göteborg på tisdag
- Jobba några timmar på kontoret
- Packa
- Springa in på hörnet och säga hej till tjejerna innan man åker

Jag hade mer än gärna tryckt in träning också. Men jag är föryld ju. Vore sjukt oklokt att träna och bli sämre när man nu ska iväg.

Gud vad jag behöver denna lilla resa. Ja jag vet att jag ska jobba. Men det ska bli grymt skönt att komma iväg och få se lite annat och jag vet att det kommer bli sjukt galet! Någon bild ska vi nog kunna kasta ut under veckan.


Fick för övrigt för mig att googla mitt namn. Alltså bara Erika, vad det betyder. Ensam härskare. Om man ändå kunde vara det och inte vara så sjukt beroende av andra. Bara stå på sina egna ben? Är det dags för det nu? Bara köra och de som kommer ivägen, ja too bad för dom. Eller?

Jag vet inte. Har ingen aning. Just keep on smiling and be awesome...





All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0