Who will fight?

Dagarna rullar på och ja, egentligen händer inte allt för mycket. Men ja, en liten snabb briefing om hur helgen var kan jag väl köra?

Det var ju faktiskt en ledig helg så planen var ju utgång med Moa som var planerad sen två veckor tillbaka. Men då det var typ snöoväder så bangade jag och damen var ju sjuk så vi ställde in. Det blev film och skräpmat hos Agge istället. Men hennes dude kom hem vid niohaket så jag kilade hem till en lägenhet där jag fann en sovande lillebror. Så tanken slog mig "ska jag verkligen gå och lägga mig nu vid halv tio en lördagskväll?" det blev en sms konversation med fröken Dahl och resultatet blev "Jag kommer över, vet inte vad jag ska ha på mig men jag kommer och jag är nykter så har vi skjuts"

Utgången var den bästa på länge. Vi hade grymt kul och bara ägde stället. Sjuukt kul. Och hur mycket värt var det att man var nykter så man slapp lösa hemfärd i -20 grader utan istället hoppade man in i sin så småningom varma bil. Så värt det! Dock blev man ju sjuk på söndagen så en liten runda till Emmaboda slutade med att det blev tre dagar i Emmaboda. Men nu är jag frisk och var på jobbet idag. Skönt att vara igång igen. Det var lite segstartat ska jag säga er. Efter att inte ha jobbat på fyra dagar så blir det så. I morgon ska man ju äntligen vara nere på Hörnet igen. Min lilla butik. Saknar den. Fast trivs ju så klart på giraffen också. Men Hörnet känns mer som min då jag var med och byggde den. I vilket fall..

I kväll så lagade jag lite mat, ja jag lagade mat, och efter lite messande så blev det att Erik kom på spontanbesök. Sjukt trevligt må jag säga. Så nu ska jag nog hoppa i säng då natten till idag eller igår? Klockan är ju över tolv? Ja ni får ta det hur ni vill. Hur som helst.. Jag somnade vid typ fyra haket då jag inte mådde hundra. Nä. Sömn var det.




Birdy - Skinny love


Ah men gosh.. Jag glömde ju! Fröken öken har ju fått tag på en lägenhet. En 2,5a från månadsskiftet ser det ut som. Hur galet glad är jag? Mycket! Återkommer såklart om den. Gaah.. Längtar efter flytten!

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0